Jump to content
The Gridiron Digest

Indiana University Hoosiers Football 2022


HHF
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, temptation said:

Scrimmaging huh?

?

58 minutes ago, Irishman said:

HC was at New Haven today. I was never told...kinda pissed about that lol

Your HC or AD didn’t tell you?

Not cool. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Irishman said:

Nope....been blowing them both up this evening too with texts. They are apologizing, but I ain't buying it 

SMH. And they know you are a Hoosier fan. 

As an Irish fan, a few years back, St. Joe’s played @ KV for sectionals. I was at the game watching. BK’s son played for SJ. BK was in attendance. My friend, who is a HUGE ND fan, was working the gates at the game.  He texted to tell me to come take a picture with him and BK. 

My friend has a nice picture of himself and BK. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, DE said:

SMH. And they know you are a Hoosier fan. 

As an Irish fan, a few years back, St. Joe’s played @ KV for sectionals. I was at the game watching. BK’s son played for SJ. BK was in attendance. My friend, who is a HUGE ND fan, was working the gates at the game.  He texted to tell me to come take a picture with him and BK. 

My friend has a nice picture of himself and BK. 

Turn the clock back about 30 yrs. and St. Joe was playing at Munster, and Digger Phelps’ kid plays TE for St. Joe. Got to chat briefly with Digger before the game. I was crushed that he didn’t remember me. 😂 I was a sophomore at ND when he showed up there to rescue the basketball program. I used to see him occasionally on campus or in the ACC.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, DE said:

SMH. And they know you are a Hoosier fan. 

As an Irish fan, a few years back, St. Joe’s played @ KV for sectionals. I was at the game watching. BK’s son played for SJ. BK was in attendance. My friend, who is a HUGE ND fan, was working the gates at the game.  He texted to tell me to come take a picture with him and BK. 

My friend has a nice picture of himself and BK. 

Harbaugh’s “satellite camps” during the summer of 2015/16 came to Indy and the guy could not here been more personable.  One of the coolest days of my life as it was full access and I stood on the sideline and watched the UM staff coach up the kids.

Also, via my experience teaching/coaching at an Indy 6A school it was a constant revolving door of who is who in the college football coaching world.

Ok, brag time over.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, temptation said:

Harbaugh’s “satellite camps” during the summer of 2015/16 came to Indy and the guy could not here been more personable.  One of the coolest days of my life as it was full access and I stood on the sideline and watched the UM staff coach up the kids.

Also, via my experience teaching/coaching at an Indy 6A school it was a constant revolving door of who is who in the college football coaching world.

Ok, brag time over.

We had coaches down there for that camp with some of our kids. One of them was in the mens room during the break and Harbaugh came in and took the stall next to him…..yep, major faux pas, right? 🤣 It’s just the two of them pissing and Harbaugh says, Damn, this water is cold. My buddy was speechless. Classic moment. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Bobref said:

Turn the clock back about 30 yrs. and St. Joe was playing at Munster, and Digger Phelps’ kid plays TE for St. Joe. Got to chat briefly with Digger before the game. I was crushed that he didn’t remember me. 😂 I was a sophomore at ND when he showed up there to rescue the basketball program. I used to see him occasionally on campus or in the ACC.

 

How could Coach NOT remember Bobref in those white knickers?  

1 hour ago, temptation said:

Harbaugh’s “satellite camps” during the summer of 2015/16 came to Indy and the guy could not here been more personable.  One of the coolest days of my life as it was full access and I stood on the sideline and watched the UM staff coach up the kids.

Also, via my experience teaching/coaching at an Indy 6A school it was a constant revolving door of who is who in the college football coaching world.

Ok, brag time over.

Thank you for the awesome story. Coach really does seem like a genuine, nice guy. 

37 minutes ago, Irishman said:

We had coaches down there for that camp with some of our kids. One of them was in the mens room during the break and Harbaugh came in and took the stall next to him…..yep, major faux pas, right? 🤣 It’s just the two of them pissing and Harbaugh says, Damn, this water is cold. My buddy was speechless. Classic moment. 

Had Coach not learned anything in his 50 years (or so to that point) on Earth?  😂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Irishman said:

We had coaches down there for that camp with some of our kids. One of them was in the mens room during the break and Harbaugh came in and took the stall next to him…..yep, major faux pas, right? 🤣 It’s just the two of them pissing and Harbaugh says, Damn, this water is cold. My buddy was speechless. Classic moment. 

Sounds like Jim.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...