Jump to content
  • Current Donation Goals

    • Raised $3,162.05 of $3,600 target

nothing to do all winter


Recommended Posts

45 minutes ago, Muda69 said:

Hmm. I once witnessed a soccer player get an ankle shattered due to a hard sliding foul perpetrated by an opponent.  No physical contact my ass...................

 

Your anecdote is irrelevant though!! 😻 Everyone knows that soccer offers a viable alternative for those athletes who don't like physical contact!!    There is nothing wrong with that! 🤯 💯 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Lucy Draper said:

Your anecdote is irrelevant though!! 😻 Everyone knows that soccer offers a viable alternative for those athletes who don't like physical contact!!    There is nothing wrong with that! 🤯 💯 

And they hate wearing long pants.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Muda69 said:

I was thinking of this song by Denis Leary:

 

Folks, I'd like to sing a song about the American Dream
About me, about you
About the way our American hearts beat way down in the bottom of our chests
About that special feeling we get in the cockles of our hearts
Maybe below the cockles
Maybe in the sub cockle area
Maybe in the liver, maybe in the kidneys
Maybe even in the colon, we don't know
I'm just a regular Joe with a regular job
I'm your average white, suburbanite slob
I like football and porno and books about war
I got an average house with a nice hardwood floor
My wife and my job, my kids and my car
My feet on my table and a Cuban cigar
But sometimes, that just ain't enough to keep a man like me interested
(Oh, no, no way, uh-uh)
No, I gotta go out and have fun at someone else's expense
(Whoa, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
I drive really slow in the ultra fast lane
While people behind me are going insane
I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's an asshole, such an asshole)
I use public toilets, and I piss on the seat
I walk around in the Summer time, saying, "How about this heat?"
I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's the world's biggest asshole)
Sometimes, I park in handicapped spaces
While handicapped people make handicapped faces
I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's a real fucking asshole)
Maybe I shouldn't be singing this song
Ranting and raving and carrying on
Maybe they're right when they tell me I'm wrong...
Nah
I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's the world's biggest asshole)
You know what I'm gonna do?
I'm gonna get myself a 1967 Cadillac Eldorado convertible
Hot pink with whale skin hubcaps
And all leather cow interior
And big brown baby seal eyes for head lights (Yeah)
And I'm gonna drive in that baby at 115 miles per hour
Gettin' one mile per gallon
Sucking down Quarter Pounder cheeseburgers from McDonald's
In the old fashioned non-biodegradable styrofoam containers
And when I'm done sucking down those greaseball burgers
I'm gonna wipe my mouth with the American flag
And then I'm gonna toss the styrofoam containers right out the side
And there ain't a goddamn thing anybody can do about it
You know why? Because we've got the bomb, that's why
Two words: nuclear fucking weapons, okay?
Russia, Germany, Romania, they can have all the democracy they want
They can have a big democracy cakewalk
Right through the middle of Tiananmen Square
And it won't make a lick of difference
Because we've got the bombs, okay?
John Wayne's not dead, he's frozen
And as soon as we find a cure for cancer
We're gonna thaw out the Duke, and he's gonna be pretty pissed off
You know why?
Have you ever taken a cold shower?
Well, multiply that by fifteen million times
That's how pissed off the Duke's gonna be
I'm gonna get the Duke, and John Cassavetes
And Lee Marvin, and Sam Peckinpah, and a case of whiskey
And drive down to Texas and
(Hey! You know, you really are an asshole!)
Why don't you just shut up and sing the song, pal?
I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's the world's biggest asshole)
A-S-S-H-O-L-E
Everybody
A-S-S-H-O-L-E
I'm an asshole, and I'm proud of it

Sick that you'd even draw attention to this. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Muda69 said:

? How so?  With your recent posts you sound pretty much like the individual in Mr. Leary's song.

 

Lol, if you say so. Whatever it is you're selling on this forum, 99% of the posters aren't buying it. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...